dempa: Welch 1-1!
Inlägg: 1710763
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
modomille:
Vi är ju inte helt värdelösa i den här perioden. Kvitteringen är vi väl värda, vi hade lika gärna kunnat göra ett mål till tycker jag.
Fantasi och vilja framåt, blandat med småtappade puckar bakåt.
Vi får väl se om det kommer i PP nu. Fyra minuter kvar av perren.
Vi är ju inte helt värdelösa i den här perioden. Kvitteringen är vi väl värda, vi hade lika gärna kunnat göra ett mål till tycker jag.
Fantasi och vilja framåt, blandat med småtappade puckar bakåt.
Vi får väl se om det kommer i PP nu. Fyra minuter kvar av perren.
Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
modomille: Sjukt vad svårt Djuse spelar hela tiden. Mam blir galen på killen.
+ 1