Charles: Intressant. ungeför den bild man har fått. Vi får förlja upp det under säsongen. Konstigt att brynäs inte har fler som spelat bra hockey.
Inlägg: 1711547
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
www.allehanda.se/ishockey/nhl/ullmark-om-nhl-livet-storsta-hindret-och-modos-betydelse-jag-lever-min-drom#Ishockey
Säga vad man vill men Adam är en jävel på dom här långintervjuerna. Denna med allas vår gullegris Ullmark! :)
Säga vad man vill men Adam är en jävel på dom här långintervjuerna. Denna med allas vår gullegris Ullmark! :)
+ 2