Inlägg: 1712784
Svarskommentarer
Sv: Växjö - MoDo, TORSDAG 26 NOVEMBER 19:00
9_TNT: Jag fick en bra känsla efter den här matchen. Vi spelade i egen zon 2/3 av matchen ändå var det inte många farliga lägen. Bjurö agerade lugnt i målet.
Nu börjar t.o.m. jag hoppas att det här ska bära längre än att slippa kvala.
Nu börjar t.o.m. jag hoppas att det här ska bära längre än att slippa kvala.
+ 2
Mindre utvisningar i nästa match och lika bra spel så fixar vi Rögle.
Sen vill jag lyfta fram Bjurö i målet som sköter sig mycket bra.
Målen är inte så mycket att säga om.
Bara att bryta ihop och komma igen.
Ser mycket bättre ut än på länge.
---------------------
alfredshemstillmodo.wordpress.com/