henkeiskogen: Var landade vi i tabellen? Det måste ha varit ett dåligt balanserat lag
Inlägg: 1713724
Svarskommentarer
Sv: Mats Zuccarello Aasen
hellge: Serieledning under novemberuppehållet. Sedan lade Wernblom av, Krizan sparkades, Morrison värvades, Zucarello blev skadad, och resten är historia. Jag tror man låg sist ett tag. 9:a som slutplacering, precis som året efter, då med Foppa och Näslund i laget.
+ 1
Sv: Mats Zuccarello Aasen
hellge: 10:a,vi hade två bra kedjor men Zucca kedjan var ju helt fantastisk konstigt att vi bara hade 14% i pp.
+ 1