+ 5
Inlägg: 1715642
Svarskommentarer
Sv: 2 x Malmö, torsdag 10:e och lördag 12:e december
Tarasov: Ringa i klockan? Klockan "där borta", den bör vara ganska sliten just nu. Problemet är väl att de som skall lyssna efter klockan har inte bytt batterier i hörapparaterna.
Trodde i min enfald att tre poäng mot Luleå borde vara realistiskt, och sex poäng mot Malmö borde också vara realistiskt. Vad blev utfallet????
God natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trodde i min enfald att tre poäng mot Luleå borde vara realistiskt, och sex poäng mot Malmö borde också vara realistiskt. Vad blev utfallet????
God natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 1
Vi blir nerkämpade av Malmö/Luleå i två viktiga dubbelmöten. Vi har topp 4 plus Örebro de närmsta matcherna ( kan mkt väl bli noll poäng fram till nästa gång vi möter KHK), Rögle är 5p före oss. Plus att vi har spelare från egna led som är dåligt "utbildade i försvarsspel", samt nordamerikaner som inte producerar( de är iofs "billagare" än vad folk tror, så det kan bara producerar det man kan förvänta).
Om det inte nånstans därborta börjar ringa i den klocka som säger "risk för kvalspel" efter halva serien. Då känns faktiskt inte som man är särskilt realistisk.