Inlägg: 1715910
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Kiwi ha jag inget emot att skicka även om jag inte tycker han är dålig men om vi skickar Djuse så kan vi ju glömma allt va stomme heter utvecklingsbar och ung. Vi måste våga satsa på dom som kan bli hyffsade men inte för bra.
Men om man bara fick byta ut Wilson (redan skeppad), dwyer, kiwi o djuse o få lite säkrare pjäser vore det en dröm. Men jag är inte så säker på att ekonomi eller vilja finns att göra det heller