Inlägg: 1715919
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jomen Påhlsson var ju en offensiv producerande spelare i Elitserien innan han drog till NHL. Jag minns honom tydligt och han kunde dominera spelet fullständigt, visst han var duktig i alla spelformer men han var ju en offensiv gigant.
En del av spelarna har producerat bra i ahl, vilket dessutom ofta får mig att tro att de kan ha fastnat i samma roll som Susse. Dwyer hade enligt EP den potentialen.