Länkar:
Twitter
Inlägg: 1715948
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Det går ju inte att fylla på med juniorer. De är inte utbildade. Lindgren har ju varit så dålig att man skäms på slutet. Jag ser ingen som är ens i närheten av att spela ett alagspel. Bra individuellt, absolut, men tyvärr grymt långt från shl.
Vår Corsi är iaf ok.... Pdo vart dålig men antar att den blivit bättre sedan Bjurö tog över