Inlägg: 1715969
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: På tal om Possler och Pettersson så ska det bli intressant att se vem AJ ersätter Grundström med när han är med småkronorna. Det blir även intressant att se hur Grundström fungerar i JVM.
Vad gäller andretränarna har jag inte ändrat det minsta uppfattning. Gradin gick ned i A-jun, men det laget har inte blivit ens en gnutta bättre defensivt. Näst flest insläppta trots att man poängmässigt kom delad tvåa av tio lag. Bara jumbon släpper in fler mål bakåt... Vad som framkom var väl dock att Huras inte var ett dugg bättre än våra andretränare, men det förändrar som sagt inte min syn på dem. Att han var usel gör inte dem bättre...