Skrubben: Som han gick på i Brynäsboken om deras värvningar och om hur bra Modo skulle bli och hur dåliga Brynäs skulle bli. Mannens samtliga analyser och profetior är ju ju helt upp åt väggarna. Nu försöker han skylla främlingslegionens fall på juniorverksamheten (det enda som fungerar i Modo) bara för rädda sitt eget skinn.
+ 2