{7225}: Han har väl ännu kontrakt med klubben.
Inlägg: 1716306
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Absolut, det är ju hans fulla rätt att vara kvar så jag formulerade det kanske lite olämpligt. Däremot så är det någon som skall flytta in i lägenheten som väntar men Huras sitter något oväntat i lägenheten i Ö-vik och ugglar trots att hans familj är kvar nere i Schwiez.