Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: tror det tog jävligt hårt på honom att få sparken.
Kanske velat träna ett lag i SHL under en längre tid och förstår nog nu att alla broar är brända. Förmodligen jävligt bitter på Modo m.a.o