Tarasov: Tycker nästan synd om honom. Larry är det som alla kommer att förknippa med detta fiasko till säsong. Även om det i början såg mycket bättre ut under de nya tränarna är det tydligt att det inte "bara" var spelsystemet det var fel på.
+ 3