+ 1
Inlägg: 1717208
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Tarasov:
Det är inte KHK vi möter, eller RBK.
Så det är nog att hoppas på för mycket.
Är nog de enda lagen vi kan rå på...
Det är inte KHK vi möter, eller RBK.
Så det är nog att hoppas på för mycket.
Är nog de enda lagen vi kan rå på...
Hoppas som vanligt på en 3:)