Grattis U16 , till Seger i cupen! Lill-Werna bäst i alla ligor, även utvisning! hehe
Inlägg: 1717243
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
zigge: Tvåa i poängligan va?
Rasmus Sandin var inte med, vilket är lite märkligt då han spelat med Modo (J-18) snudd på hela säsongen. Tydligen har han faktiskt en ännu värre "hockeypappa" än Ludwig Byströms farsa.
Rasmus Sandin var inte med, vilket är lite märkligt då han spelat med Modo (J-18) snudd på hela säsongen. Tydligen har han faktiskt en ännu värre "hockeypappa" än Ludwig Byströms farsa.