+ 1
Inlägg: 1717533
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Luleå, ONSDAG 30 DECEMBER 19:00
Supertrött: Äh, det är nog dags att satsa på ett lag i Vänsternorrland. Slå ihop lagen och spela hemmamatcherna på Högakustenbron. IFK Surströmming, det namnet ligger bra i mun.
+ 2
Det funkade när 21,19,9 osv klev upp men det berodde nog lika mycket på att spelarna i A-laget på den tiden inte hade samma utbildning/träning som dessa.
Tänk på att de gick in mot BRA fd NHL-spelare, typ LOOb, Rundqvist m fl.
De vi skickar upp nu, som trots allt är toppen av J-20, räcker med nöd och näppe till. Tar vi upp fler blir det katastrof.
Hungriga SENIORER från allsvenskan, gärna med ett par år där, så tycker jag de kan vara nog så bra val som AHL-spelare.
Det handlar nog mest vad de kostar sinsemellan.