Tragiskt att Väsbysyndromet fortsätter att drabba laget, trots att de flesta spelarna inte ens var födda på den tiden. Nu ligger man under mot laget som är toksist i ligan, har 10 raka förluster och bara en enda seger på hela säsongen. Visserligen är matchen inte slut, men det ser inte direkt lovande ut. Väsbysyndromet som sagt.