Inlägg: 1720961
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ska vi vara lite cyniska så kanske inte Welch och Butler att det är hela världen om MoDo åker ut...
Ska vi vara lite cyniska så kanske inte Welch och Butler att det är hela världen om MoDo åker ut...
Sedan är ett kval inte alltid logiskt. Jag skulle hävda att Peter Öberg, nordgren och ullmark gjorde sina bästa matcher för säsongen, medan andra var helt osynliga. Vi hade väl bartecko och nagy som gick ned sig när Sundström var lysande förra kvalet som du var inne på.
Sedan måste man spela smart också. Jag tycker att Leksand var korkade. De skulle spelat ett kontrollerat spel och inte utmanat Malmö på run and gun. Det senare är de allsvenska lagen vana med, men det de har som svaghet är när SHL-lagen spelar uppstyrt - och tråkigt - som Modo ifjol.