+ 2
Inlägg: 1722283
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7814}: Det var jätteroligt skämt. Och jag svarade med skämt och då surnar du till.?
Men, pga troll som Lejonkräk/Arnio så är mitt tålamod rätt kort vid småkorkade kommentarer på forumet.
Men, pga troll som Lejonkräk/Arnio så är mitt tålamod rätt kort vid småkorkade kommentarer på forumet.
Hoppas att jag har fel angående Ilari och att det blir succé för honom!
Puss!