+ 4
Inlägg: 1724659
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs, TISDAG 2 FEBRUARI 19:00
Robin Ztorken L: Han spelade fram till frilägen sist. Han är inte bra, men säger man att han är en av de sämsta kan man inte ha varit med länge. Morrison, liket och massor av andra har varit så mycket sämre.
En av de sämsta värvningar Modo någonsin gjort!