Inlägg: 1725308
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MoDo, TORSDAG 4 FEBRUARI 19:00
{7639}:
Mm... Tänkte, vafan klappar målvakten i isen för, det är långt kvar av deras PP... Sen insåg jag va det var!
Mm... Tänkte, vafan klappar målvakten i isen för, det är långt kvar av deras PP... Sen insåg jag va det var!
+ 1
Klapporna skär i öronen.