Patrik Källstr: Dwyer sin vana trogen ofarlig när han på ett bra sätt jobbar till sig lägen.
Inlägg: 1725313
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MoDo, TORSDAG 4 FEBRUARI 19:00
{7633}: Kan bara instämma han måste leverera. Det är riktigt uselt att stå på 0 mål efter 27 matcher?
Sv: Linköping - MoDo, TORSDAG 4 FEBRUARI 19:00
{7633}: Man kanske är enögd, men vilka gnällspikar det är i publiken.
+ 1
Sv: Linköping - MoDo, TORSDAG 4 FEBRUARI 19:00
{7633}:
Så länge vi är med i matchen på det här sättet där vi står upp till kamp så behöver vi inte hamna i förskräckt kramp, som det blivit när vi hamnat i underlägen tidigare.
Vi behöver helt säkert göra första målet.
Reideborn har marginalerna med sig hittills. Det var ju nära att han slajdade in ett mål i egen bur nyss när pucken kom i retur från planket, men pucken gled under honom, åt rätt håll......
Så länge vi är med i matchen på det här sättet där vi står upp till kamp så behöver vi inte hamna i förskräckt kramp, som det blivit när vi hamnat i underlägen tidigare.
Vi behöver helt säkert göra första målet.
Reideborn har marginalerna med sig hittills. Det var ju nära att han slajdade in ett mål i egen bur nyss när pucken kom i retur från planket, men pucken gled under honom, åt rätt håll......