Inlägg: 1725337
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MoDo, TORSDAG 4 FEBRUARI 19:00
NuMo: Ja det var riktigt vackert tror nog Olofsson var påväg att bli rejält förbannad att passet aldrig kom till honom.
Sv: Linköping - MoDo, TORSDAG 4 FEBRUARI 19:00
NuMo: Ja riktigt bra av Thomas. Jag var helt säker på att han skulle skjuta...
Helvittu! Vilket snyggt mål. Kyligt av Thomas, nästan för kyligt. Olofsson gör det som vanligt bra när han får öppna lägen.
Vi har fått det viktiga första målet.