Inlägg: 1728302
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
hellge: Angående målvakters dagsform. Jag gjorde tidigare en jmf med målvakternas form och kvinnors dagsform. Min hustru har varit på strålande humör idag, så då är det klart, vi vinner ikväll
+ 2
Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
Är det bara jag som tänker att det vore rätt så skoj om Modo hamnade i kvalspel? Extra pengar till klubben efter 4-0 i matcher mot Tingsryd ;)
+ 1
Själv ska jag gå och titta på "Den unge Zlatan"