1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507743 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1728338

Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
Patrik Källstr: om? Vi är redan där.

Svarskommentarer

Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
Robin Ztorken L: Vadå om vi vinner kvällens stannar vi kvar och Luleå åker ner? Spännande. Kvalspel direkt i seriespelet. Mycket bra initiativ av SHL. Nu blir det mer tävling.
Det har varit mycket kritik mot ishockeyns seriesystem. Det spelas för många matcher. Alltför för många omgångar gäller inget. Så det är väldigt bra att man har ett kvalspel i grundserien redan.


Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB