Sawchuk: Var väl Djuse som pinchade och blev överspelad?. Torp var ju endå med hem och försvarade.
Inlägg: 1728399
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
Men ska vi kunna rädda denna säsong så måste vi börja med att prestera jämnare insatser och inte slarva så fruktansvärt. Spelar ingen roll i ett kval om man möter Leksand, Mora eller vad det en blir så får det inte slarvas som det gör för det resulterar tyvärr allt för ofta mål i baken i alla fall när det gäller oss.
+ 1