Robin Ztorken L: Absolut vi gör ju mycket bra i de flesta matcher. Men vi måste minimera slarvet mycket mer. För det kommer ställa till det i kvalet, annars tycker jag vi gör mycket bra.
Inlägg: 1728413
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
Dundee: Slarv är något man gör någon enstaka gång, gör man det i match efter match är det för att man är för dålig, som i Djuses och Torps fall.
+ 2