1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507792 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1728413

Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
Robin Ztorken L: Absolut vi gör ju mycket bra i de flesta matcher. Men vi måste minimera slarvet mycket mer. För det kommer ställa till det i kvalet, annars tycker jag vi gör mycket bra.

Svarskommentarer

Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
Dundee: Slarv är något man gör någon enstaka gång, gör man det i match efter match är det för att man är för dålig, som i Djuses och Torps fall.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB