Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
Patrik Källstr: Nja ...är ju så pessimistisk och tråkig att jag vill med säkerhet ha mitt kära Modo i högsta serien. Kval är kval😉