+ 2
Inlägg: 1728462
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
Jäklar. Det var skönt. Stolpe in av Emil tror jag.
Sen Skröder stolpe-stolpe ut.
Sen Skröder stolpe-stolpe ut.
+ 1
Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
NuMo: För framtida bataljers skull, låt oss hålla tätt nu då!
+ 2
Knappast, men första målet passar ju bra. Filppula