Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
Nieminen: Ja, och seg, seg var han, i sista sekunden.

Så fick AJ vara lite kaxig också. Täppa igen truten, på nån.

Det är väl svårt för någon analyserande journalist att ha varit överdrivet negativ den här säsongen?