Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
bisterfinnen: Glada Hudik!! Snart kommer nya kommunchefen Larry Huras med sin omorganisation :-) Torp ska tackla alla problem som kommer upp.