Webmaster: Grattis saik. Efter en stark öppning bjuder Emil på ett gratismål. Fy fan vad nonchalant.
Inlägg: 1728925
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}: Och där har vi Nohas obliatoriska utvisning
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}:
Är ändå väldigt nöjd med vårt spel i första. Det som är borta är att vi totat tappar allt när vi släpper in ett billigt mål, tidigt på säsongen hade det väl runnit iväg till 3-0 efter misstaget till 1-0. Det är inte så att SAIK spelar ut oss utan det är jämt och vi matchar dom i fart och intensitet, sedan kanske inte SAIK har sin bästa dag heller, men ändå en bra bortaperiod mot SAIK.
Är ändå väldigt nöjd med vårt spel i första. Det som är borta är att vi totat tappar allt när vi släpper in ett billigt mål, tidigt på säsongen hade det väl runnit iväg till 3-0 efter misstaget till 1-0. Det är inte så att SAIK spelar ut oss utan det är jämt och vi matchar dom i fart och intensitet, sedan kanske inte SAIK har sin bästa dag heller, men ändå en bra bortaperiod mot SAIK.
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
haha Skellefteå är mästerliga på att utnyttja motståndarnas misstag