1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507864 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1729677

Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}: Spelare väl för fan ingen roll om det var felaktigt beslut eller inte? Spela man mot ett lag som för kvällen har 100% i PP så ser man fan till att hålla käften!

Att vår ledande back sen är totalt jävla oduglig på att avväga när han kan vara ful och inte är ju ba skit i sig självt.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
Monno: felaktigt är en sak, men det där är långt mer än det. Det är tjänstefel av domaren
Welch utvisning är förvisso korkad, men domarna har släppt mycket värre saker än det där ikväll.

Synd på utvisningarna. Vi har varit bättre än dem med lila många på banan.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB