+ 2
Inlägg: 1729677
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
Monno: felaktigt är en sak, men det där är långt mer än det. Det är tjänstefel av domaren
Welch utvisning är förvisso korkad, men domarna har släppt mycket värre saker än det där ikväll.
Synd på utvisningarna. Vi har varit bättre än dem med lila många på banan.
Welch utvisning är förvisso korkad, men domarna har släppt mycket värre saker än det där ikväll.
Synd på utvisningarna. Vi har varit bättre än dem med lila många på banan.
Att vår ledande back sen är totalt jävla oduglig på att avväga när han kan vara ful och inte är ju ba skit i sig självt.