+ 1
Inlägg: 1729880
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}:
Ser också på Leksand - Västerås, är detta en representativ match för allsvenskan så kan vi vara lite lugna. Thomas - Filppula - Olofsson kommer ha lekstuga mot dessa försvar, och Heshka kommer kunna hitta fina uppspel.
Den enda del där HA lagen kan matcha oss är målvakterna, och tyvärr brukar ju dessa vara en viktig del i att vinna matcher.
Skulle gissa att vi är favoriter till 70-30 (minst) mot alla lag.
Ser också på Leksand - Västerås, är detta en representativ match för allsvenskan så kan vi vara lite lugna. Thomas - Filppula - Olofsson kommer ha lekstuga mot dessa försvar, och Heshka kommer kunna hitta fina uppspel.
Den enda del där HA lagen kan matcha oss är målvakterna, och tyvärr brukar ju dessa vara en viktig del i att vinna matcher.
Skulle gissa att vi är favoriter till 70-30 (minst) mot alla lag.
+ 1
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}:
Fast var påstår jag i mitt svar att jag inte förstod den skillnaden?
Fast var påstår jag i mitt svar att jag inte förstod den skillnaden?
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}:
Ja.... jag är korkad(mkt korkad tom) så lägg ingen energi på mig:)
Ja.... jag är korkad(mkt korkad tom) så lägg ingen energi på mig:)
+ 1
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}:
Ja.... jag är korkad(mkt korkad tom) så lägg ingen energi på mig:)
Ja.... jag är korkad(mkt korkad tom) så lägg ingen energi på mig:)
+ 1
På samma sätt som Modo vann mot Frölunda och linköping så kan man i enskilda matcher vinna mot de bästa lagen. Det betyder inte att man är lika bra. Det betyder inte att man förtjänar att man ska ligga högre i tabellen.
Det betyder alltså bara att man i en enskild match kan vara minst lika bra som topplagen.
Är alla korkade?