eltifoso: Kan vi bara hålla oss borta från utvisningsbåset, så kan det gå vägen. Lite av nyckelmatch, vinst ikväll (inte omöjligt, frun är på bra humör ;-) ) så nafsar vi Rögle i hälarna. Rögle möter er imorgon, så gör er plikt, och inte som Brunisarna.