Webmaster: Men suck, annars bra.
Inlägg: 1731290
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{7639}:
Vår ineffektivitet tillsammans med våra Schweizerostar till målisar kan ställa till det i kvalet tyvärr.
Vår ineffektivitet tillsammans med våra Schweizerostar till målisar kan ställa till det i kvalet tyvärr.
+ 2
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{7639}: Det är sådant här med man oroar sig inför kvalet. Vi kan spela ut lag helt och hållet med vi kan ej göra mål. Vi har haft minst 3 solklara målchanser där minst 2 ska vara mål.
+ 1
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Modo spelar ut Djurgården och man sitter bara och väntar på ett höstlöv från Djurgården. Och där kom det!!!
Helt otroligt hur orättvist det kan vara
Helt otroligt hur orättvist det kan vara
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{7639}: Styr det på backen? Klent annars av Bjurö.
Men typiskt att det blir såhär då vi inte gör mål...
Men typiskt att det blir såhär då vi inte gör mål...