Steken84: Det är ju tyvärr så med lag spelar ingen roll hur bra du spelar. Det är målen som räknas. Och så har det tyvärr varit i många matcher i år. Och det är sånt här man oroar sig inför ett kval extra mycket. Alla snackar om vi kommer köra över alla . Men vi kan fan inte göra mål och det spelar ingen roll hur mycket man skapat om man ej gör mål det är det som det går ut på.
Inlägg: 1731300
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Helt sjukt! Modo har skapat 5-6 riktigt bra målchanser men lyckas inte göra mål