Dundee: Har Djurgården skjutit max 6 skott på mål varav 3 gått in?. Allså det är pinsamt.
Inlägg: 1731320
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Dundee: Med två så dåliga målvakter är det tveksamt om vi ens rår på Antjärn.
Spelet i Övrigt är ju bra.
Åker vi ur SHL, då vet man vad det beror på. Två såll i kassen.
Ofattbart dåliga båda två!
Spelet i Övrigt är ju bra.
Åker vi ur SHL, då vet man vad det beror på. Två såll i kassen.
Ofattbart dåliga båda två!
+ 2