Inlägg: 1731339
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{5647}: Ja, vem är inte chockad, Bjurö är SHL, s sämsta målvakt.
Låt han aldrig stå en match till i Modotröjan.
Utan honom hade denna match varit vunnen efter två perioder.
Måste kännas för djävlig för utespelarna att spela så bra, och ändå
inte leda matchen---
Satsa nu på Adam hela vägen...
Så klappkassa Bjurö hoppas jag gjort sitt. Någonsin!
Låt han aldrig stå en match till i Modotröjan.
Utan honom hade denna match varit vunnen efter två perioder.
Måste kännas för djävlig för utespelarna att spela så bra, och ändå
inte leda matchen---
Satsa nu på Adam hela vägen...
Så klappkassa Bjurö hoppas jag gjort sitt. Någonsin!
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
gillar inte vad jag ser när skröder alibi åker när Högström gör 2-0.
Det enda vi kan göra är att boosta Reideborn nu. Gör honom uttalad förstemålvakt och se till att han får välja precis hur han ska stå. Alla matcher eller vila någon inför...