Inlägg: 1731356
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Sawchuk: Att inte domaren som är närmast ser klubban i ansiktet är inte så konstigt då han tittar på pucken som går i mål. Det finns dock tre andra som borde ha kunnat se den...
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Sawchuk: Jag var hos optikern idag, det verkar vara flera som behöver det
+ 1
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Sawchuk: Domaren står som du säger 2 meter max ifrån han blöder ju tom Modo spelaren. Helvete är det ett skämt.
Hur F-N kan det inte bli utvisning där????????????????
Han slår rakt över tänderna och domaren står två meter ifrån....