Inlägg: 1731368
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Dundee: Klart någon i vanlig ordning gör säsongens första mål mot oss...
Varför tar vi inte time-out? Vi har ju tappat spelet helt.
Varför tar vi inte time-out? Vi har ju tappat spelet helt.
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Dundee: var det inte en misstänkt offside där? Han har ju inte kontroll över pucken förrän han redan backat in i zonen.
Hur som helst väldigt dåligt av domarna att kunna missa en så solklar utvisning när man tom har repriser att tillgå.