Inlägg: 1731373
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Sawchuk: Törs man gissa på ytterligare ett ineffektivt pp
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Sawchuk: Hultström tar ju pucken med handen och drar den in under sig. Vi borde ha ett pp med tanke på crosscheckingen mot Nilsson senare.
+ 2
Jo, Domare med tunnelseende är väl mer regel än undantag.
Hur som helst spelar det ingen roll för Modo kommer ändå hitta vägar att förlora ikväll, trots att man spelat jävligt bra långa stunder.