Monno: Med X målvakt så hade det varit match ikväll, låt Y starta nästa gång...
Inlägg: 1731417
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{7639}: Att vi har Filppula till nästa år känns ok faktiskt.
Att vi nog inte har VO känns tyngre.
Att vi nog inte har VO känns tyngre.