Monno: Vill gärna ha Bill också. Jag tycker att han skapar kopiöst mycket, men visst borde han gjort väsentligt fler mål...
Inlägg: 1731423
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{5647}: Ja Thomas tycker jag helt klart vi ska behålla. Allt annat är tjänstefel av Svarten.
Sen finns de ju alltid andra klubbar som drar i honom också såklart.
Sen finns de ju alltid andra klubbar som drar i honom också såklart.
+ 2