Inlägg: 1731458
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Tarasov: Håller med, men det var ingen slutsats bara ett konstaterande att råttorna spelade dåligt och alla har räknat med att de vinner serien mot TIF.
Om inte, då ställs allt upp och ned hos alla förståsigpåare ;-)
Om inte, då ställs allt upp och ned hos alla förståsigpåare ;-)
+ 1
Slutsater med en match som grund kan bli farliga:)