Sven Tuta: Bjurö/Reideborn kan nog se till att tappa in några puckar så vi kan absolut inte vara säkra mot "sämre" motstånd. Dupond och Dupont måste vara det sämsta målvaktsparet i högsta seriens historia.. Sen kan man ju även ifrågasätta målvaktstränarens kunnande? Kanske Maskens uttåg var mycket mer avgörande än vi trodde?
Inlägg: 1731925
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Det var väl ändå Masken som värvade Bjurö?
För övrigt tycker jag att Reideborn varit rätt bra på slutet. Väger man inte hela säsongen så är det givetvis inte godkänt, men den senaste månaden tycker jag inte det finns så mycket att gnälla på.
För övrigt tycker jag att Reideborn varit rätt bra på slutet. Väger man inte hela säsongen så är det givetvis inte godkänt, men den senaste månaden tycker jag inte det finns så mycket att gnälla på.