+ 2
Inlägg: 1731926
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Helt rätt, man ska vara optimist in i det sista, men samtidigt måste man vara realist. Jag försöker alltid se det positiva av saker o ting men även om jag riktigt försöker så är det nog kört. Rögle har en jäkla förmåga att sparka och få med sig poäng här o där. Förlåter inte Brunäs för 0-1 förlusten hemma mot Rögle. Så blir det på målsnöret så vet ni vilka jag skyller på ;-)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Och jag känner att de gärna får förlora ikväll så det inte blir som det varit senaste åren, att de som preciiiis missar att ta sig ovanför kvalstrecket viker ner sig i kvalspelet. I bästa fall har de redan börjat fokusera på kvalspel känner jag iallafall
+ 1
Det är inte över förän den feta damen sjunger som det heter!
Men skulle Modo slippa kval i år så är dom fasiken värda jerringpriset. Skulle nog vara något rekord i att rädda hopplöst läge isf.