{7225}: Så kan det iofs vara, men nu var det specifikt argumentet att man varit för framgångsrika jag vände mig emot.
Inlägg: 1736596
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Hade inte SAIK varit i slutspel på 18 år så hade det nog varit slutsålt.....mitt argument är givetvis en stor del i förklaringen till att det inte var fullsatt i SAIKS första kvartsfinal, att tro annat är att tro fel.
+ 2