Inlägg: 1736619
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Att spela i Allsvenskan kan ju inte anses vara en framgång, såklart att de hade stark hunger efter att gå upp till Elitserien då.
Sedan hade saik en riktigt bra publik i allsvenskan trots att man bara var ett topplag där utan att gå upp. Då var framgången inte ett problem.