{7225}: Det har väl aldrig någonsin hindrat dig från tvärsäkra uttalanden...
Inlägg: 1736890
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sedinarna verkar ha ruttnat på sina lagpolare. Dags att komma hem?
www.allehanda.se/ishockey/nhl/sedin-rasar-mot-sina-lagkamrater-vissa-av-vara-spelare-anstranger-sig-inte
Även Winnipeg verkar totalt ha kört fast. Klubben borde vara intresserad att köpa ut svindyra Tobbe Enström?
www.allehanda.se/ishockey/nhl/sedin-rasar-mot-sina-lagkamrater-vissa-av-vara-spelare-anstranger-sig-inte
Även Winnipeg verkar totalt ha kört fast. Klubben borde vara intresserad att köpa ut svindyra Tobbe Enström?
+ 1